neljapäev, 3. juuni 2010

Teen algust ....

Viimasel ajal olen sattunud lugema täitsa kogemata ja juhuslikult erinevaid blogisid, mis on nii rikastavad ... tunda ja mõista, mida teised lihtsad inimesed mõtlevad, teevad. Siit siis ka minu praegune mõte, teha ka endale koht, kus saab oma mõtteid mõlgutada - päris vahva :) Ma ei hakka bloggima iga päev, aga siis kui tuleb tunne peale, siis tulen ja blogin. Vaatame, kuidas asja saab, aga vähemalt kindlasti on vabastav enda jaoks ja annab palju häid ideid, mõtteid juurde. Eks mõtleme ju iga hetk ja iga sekund mingeid mõtteid, aga meil pole ju väga selle kiire elutempo juures tõeliselt aega mõlgutada mõtteid - liiga palju segavat .... Kunagi sai ju päevikuid pidada, et sinna on südamelt ära panna mõtted - aga see vist oli rohkem puberteedi ea iseärasus :) mida vanemaks saame seda teistmoodi õpime end väljendama ja oma mõtete ja eludega toime tulema. Ma usun, et ma ei eksi, et kui üldistan ja ütlen, et ME KÕIK JU TAHAME LIHTSALT OLLA ÕNNELIKUD! Miks see siis nii keeruline peab olema? Tegelikult ei olegi .... minu tuline uskumus on, et "Lihtsuses on peidus ÕNN!" - ükskõik, millisest vaatevinklist vaatan, siis ma alati jõuan selleni, et mida lihtsam on asi, seda õnnelikum või täiuslikum või parem ta on :) seega kallikesed olgem LIHTSAD :)

Foto on tehtud 2010 kevadel Hiiumaal - Tükike sügist kevades

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar