neljapäev, 3. veebruar 2011

Negatiivse keha meditatsioon

Negatiivse keha meditatsioon

Inimestel on Kundalini jooga järgi 10 keha
Minul on nr.2 keha see tuleb veebruari kuust.
Kirjutan kehadest kunagi pikemalt.
Igas inimeses peaksid olema need kehad esindatud ja tasakaalus.

Meditatsioon oma negatiivse keha tasakaalustamiseks. Tee 11.minutit või 22.minutit.
Hea oleks seda teha 40-päeva järjest.

Istu tavalises jooga poosis ja võta guyan (kiija) mudra,
silmad kolmandas silmas. Hinga sügavalt ja rahulikult.
Nüüd hakka kordama jaatavaid ja eitavaid lauseid enda kohta.

Näiteks siin:

Mina olen Jana – Mina ei ole Jana

Mina olen naine – Mina ei ole naine

Mina olen ilus – Mina ei ole ilus

Ma olen õnnelik – Ma ei ole õnnelik

Jne.

Vaata mis mõtted sulle pähe tulevad J

Ilusat mediteerimist.


Ja lõppetuseks laulda 3 korda mantra –

AD GURAY NAMEH, JUGAD GURAY NAMEH,
SAT GURAY NAMEH, SIRI GURU DEVAY NAMEH

Pilt lihtsalt google netist :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar